• qiiipop
      link
      fedilink
      Türkçe
      arrow-up
      2
      ·
      5 months ago

      bu oka basınca yazıyorsun hocam

      • tassakpatlaticisi
        link
        fedilink
        Türkçe
        arrow-up
        1
        ·
        5 months ago

        Böyle yazmaya çalıştım zaten ama telden yazarken mesaj gönderilmiyor, error veriyor maalesef