cross-posted from: https://feddit.nu/post/20284904
Vad fan är det för jävla värld vi lever i… Om mer övervåning och hårdare straff hade funkat så hade väll vi redan sett det vi det här laget…
cross-posted from: https://feddit.nu/post/20284904
Vad fan är det för jävla värld vi lever i… Om mer övervåning och hårdare straff hade funkat så hade väll vi redan sett det vi det här laget…
Rösta höger = mer av sånt här. Rösta vänster = mer av sånt här.
Hade det varit 50/50 i omröstningen hade Centern vikt sig som Federley i omröstningen av FRA.