cross-posted from: https://feddit.nu/post/20284904

Vad fan är det för jävla värld vi lever i… Om mer övervåning och hårdare straff hade funkat så hade väll vi redan sett det vi det här laget…

  • Kjell
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    26 days ago

    Rösta höger = mer av sånt här. Rösta vänster = mer av sånt här.

    Hade det varit 50/50 i omröstningen hade Centern vikt sig som Federley i omröstningen av FRA.