NABY – En ny nationell bostadspolitik för lägre hyror

Vad tycker ni? De klandrar marknaden för att ha misslyckats och sedan lägger de fram marknaden som lösning… Är det bara jag som inte riktigt greppar vad de håller på med? Staten behöver ta kontroll över hela kedjan, jag tog i min enfaldighet för givet att Vänsterpartiet också tyckte det.

  • Hiplobbe
    link
    fedilink
    arrow-up
    1
    arrow-down
    3
    ·
    3 days ago

    Ja sjukt konstig take från deras sida, jag trodde att de var för statskapitalism eller planekonomi?