• sv1sjpOP
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    3 years ago

    Ώπα αυτό το community είναι από τους ίδιους mods? Και τι περιμένουν; Αύριο οι “επαναστάτες” θα είμαστε χωρίς εφαρμογή. Όσοι είναι θα κατεβάσουν επίσημες εφαρμογές, οι άλλοι δεν τους ενοχλούσε έτσι κι αλλιώς. Θα δοκιμάσω να επικοινωνήσω με mods, τουλάχιστον ας έχουμε μία σαφή εικόνα τι σκέφτονται. Προσωπικά με τους εκβιασμούς που έλαβα (όπως όλοι) στα μηνύματα, δεν έχω σκοπό να παραμείνω στο Reddit. Όλες οι κοινότητες πληροφορικής έχουν ήδη μεταμαστέψει εδώ. Ευρώπη και Ελλάδα είναι στο χέρι μας.

    • pgetsos@kbin.social
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      3 years ago

      Πραγματικά κάποιες κοινότητες είναι εξαιρετικά ενεργές και χαίρομαι. Αν ήταν λίγους μήνες πιο ώριμο το kbin πιστεύω θα ήμασταν πολύ καλύτερα στο θέμα Migration, όπως πχ αν υπήρχε και μια ώριμη εφαρμογή ή καλύτερο handling φωτογραφιών και gif. Αλλά οκ, (big) baby steps για την ωρα

      • sv1sjpOP
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        3 years ago

        Τουλάχιστον το federation δείχνει να λειτουργεί σχετικά ομαλά αν εξαιρέσεις τα upovotes και subscribes.

      • sv1sjpOP
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        3 years ago

        Επίσης, τώρα πρόσεξα πως όλοι είστε από kbin.social και μόνο εγώ είμαι από lemmy.world

        • pgetsos@kbin.social
          link
          fedilink
          arrow-up
          2
          ·
          3 years ago

          Isn’t it beautiful? :) Και καλο να μην υπερφορτωνεται ένας μόνο σερβερ

          Μου αρέσει προσωπικά πιο πολύ το UI, αν και θέλει πιο πολλή δουλειά από το Lemmy. Και θα αργήσουν παραπάνω οι εφαρμογές σίγουρα

          • sv1sjpOP
            link
            fedilink
            arrow-up
            1
            ·
            3 years ago

            Ναι το ui είναι πιο όμορφο το kbin.social. Στην τελική, φτιάχνεις άλλον έναν λογαριασμό σε κάποιο instance για δεύτερο, ακόμα και με το account μου στο mastodon έχω πρόσβαση στο Lemmy για να βλέπω πράματα!