Midas@ymmel.nl to theNetherlands@feddit.nlNederlands · 3 years agoChristian Selig, de appgoeroe die onbedoeld het boegbeeld werd van een internetoorlogwww.volkskrant.nlexternal-linkmessage-square14linkfedilinkarrow-up133arrow-down11cross-posted to: [email protected]
arrow-up132arrow-down1external-linkChristian Selig, de appgoeroe die onbedoeld het boegbeeld werd van een internetoorlogwww.volkskrant.nlMidas@ymmel.nl to theNetherlands@feddit.nlNederlands · 3 years agomessage-square14linkfedilinkcross-posted to: [email protected]
minus-squareTar_alcaranlinkfedilinkNederlandsarrow-up6·3 years agoIk wordt ook best blij van wefwef (alleen niet van de naam…), je kan em android gewoon als normale app gebruiken.
minus-squareUnanimousStargazer@feddit.nllinkfedilinkNederlandsarrow-up5·3 years agodeleted by creator
Ik wordt ook best blij van wefwef (alleen niet van de naam…), je kan em android gewoon als normale app gebruiken.
deleted by creator