RuudMA to NederlandsNederlands · 3 years agoKletsen, iemand?message-squaremessage-square31linkfedilinkarrow-up112arrow-down10file-text
arrow-up112arrow-down1message-squareKletsen, iemand?RuudMA to NederlandsNederlands · 3 years agomessage-square31linkfedilinkfile-text
minus-squareRuudOPMAlinkfedilinkNederlandsarrow-up6·3 years agoJa dit is meer bedoeld voor NL-talig kletsen, er is ook een https://lemmy.ml/c/Netherlands in het Engels.
minus-squareGerryflaplinkfedilinkNederlandsarrow-up2·3 years agoAh ja, op die manier kunnen de 2 communities natuurlijk een andere functie hebben
minus-squareRicklinkfedilinkNederlandsarrow-up1·3 years agoEn ook nog een thenetherlands@feddit, wat is het verschil tussen de twee?
Ja dit is meer bedoeld voor NL-talig kletsen, er is ook een https://lemmy.ml/c/Netherlands in het Engels.
Ah ja, op die manier kunnen de 2 communities natuurlijk een andere functie hebben
En ook nog een thenetherlands@feddit, wat is het verschil tussen de twee?